اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان در پیام نوروزی:

تأمین آب به توسعه استان سمنان شتاب می‌دهد

استاندار سمنان گفت: انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران را در سال‌های آینده شاهد خواهیم بود و تأمین آب به توسعه استان شتاب می‌دهد.

تأمین آب به توسعه استان سمنان شتاب می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر در پیام نوروزی خود اظهار داشت: با تأمین آب از دریای خزر به فلات مرکزی و استان سمنان و بهره‌برداری از سد نمرود برای تأمین آب گرمسار و ایوانکی و همچنین تأمین آب سرخه و شاهرود، طرح‌های قابل توجه برای توسعه اقتصادی در استان اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از خبرهای خوشی که روحانی در سفر به استان سمنان داد و با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد، انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی و استان سمنان بود و در سال‌های آینده شاهد اجرای آن خواهیم بود و تأمین آب به توسعه استان شتاب می‌دهد.

استاندار سمنان گفت: سالی که گذشت ملت ایران با بدعهدی و خصومت آمریکا مواجه شد و هیجان‌های ارزی و افزایش قیمت‌ها زندگی را اندکی به کام مردم تلخ کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مردم، آمریکا را به‌طور حتم از اقدام‌های خصمانه‌اش پشیمان می‌کنند و تاکنون مقاومتی که مردم نشان دادند از برآوردهای آمریکا بیشتر بود و این گردنه‌های سخت با مقاومت مردم پشت سر گذاشته شد.

آشناگر ادامه داد: افق روشنی در پیش روی ملت ایران است و امیدواریم به‌طور حتم رونق و آبادانی نصیب مردم ملت ایران شود.

وی تصریح کرد: با وجود منابع محدود اعتباری در سال 97 شاهد اقدام‌های خوبی از سوی دولت بودیم و سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان در سال 97 منشأ خیر و برکت بود.

آشناگر اضافه کرد: با سفر رئیس‌جمهوری به استان سمتان و شهرهای مختلف استان هم اعتبارهای سفر قبل جذب شد و هم اعتبارهای خوبی برای توسعه استان اختصاص یافت.

استاندار سمنان گفت: در سال گذشته 578 طرح در هفته دولت با اعتبار سه هزار و 733 میلیارد ریال افتتاح شد و در دهه فجر هم 620 طرح با دو هزار و 760 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

آشناگر گفت: میزان تسهیلاتی که برای رونق تولید در استان سمنان در نظر گرفته شده بود، 12 هزار میلیارد ریال برای سال 97 بود که تمام طرح‌های ارائه شده تصویب شد و 68 درصد این تسهیلات جذب شد و تا پایان سال مالی به‌طور حتم 100 درصد تسهیلات جذب می‌شود.

وی افزود: سهمیه تسهیلات روستایی استان سمنان بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال بود که بر اساس گزارش‌ها بیش از 122 درصد آن جذب شد.

آشناگر گفت: تعهد اشتغال در استان 10 هزار و 674 نفر برای سال 97 بود که با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان 11 هزار نفر جذب شدند و برای سال 98 خبرهای بهتری در راه است.

استاندار سمنان افزود: آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت را خدمت مردم ایران به‌ویژه مردم استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سالی سرشار از خیر و برکت برای ملت ایران آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول